Thursday, July 2, 2009

CAWANGAN BARU KEDAI AGE BANDAR TEMERLOH

Air Gau Enterprise atau lebih dikenali dengan panggilan AGE.Syarikat yang dimiliki oleh dua orang sahabat iaitu Ramli bin Ab Rahman dan Mustaza bin Mat Yusoh mula beroperasi sekitar tahun 2000.

Memulakan perniagaan dengan memasarkan air minuman jenama GAU dan sekarang mengembangkan perniagaan dalam bidang permakanan sunnah seperti pelbagai jenis kurma,buah tin,buah zaitun ,disamping produk IKS tempatan seperti ubat gigi Halalgel,stokis ECPI,jus kismis Muslimah shop,Toner mata keluaran Permata hijrah,Jus Tok Guru, mee kuning dan bandung keluaran muslim,serta herba tradisional kesihatan,kosmetik dan kecantikan.

Sehingga kini terdapat tiga buah kedai AGE yang beroperasi.iaitu di Kg. Awah jalan Temerloh Maran,di taman Bahagia Makmur Temerloh dan terkini di No 2 Blok 2 Jalan Dato Bahaman 4,temerloh Pahang.

Bagi mereka yang ingin mendapatkan barangan halal tempatan dan timur tengah di alu-alukan untuk mengunjungi kedai AGE.Begitu juga kepada yang berhasrat untuk berniaga kurma di bulan Ramadhan ini juga boleh mendapatkannya dengan harga borong.


Perasmian cawangan baru AGE dibandar Temerloh telah disempurnakan oleh Dato Tuan Ibrahim bian Tuan Man Naib Presiden PAS Puasat.





KEPADA SAHABAT-SAHABAT BANTULAH AGE DENGAN MENYEBARKAN KEPADA KAWAN DAN TEMAN IKLAN INI.TERIMA KASIH

No comments: