Tuesday, March 2, 2010

Dapat Hadiah Jam HK$1 Juta

Wah untungnya jadi Kroni BN nih..dapat hadiah jam bernilai satu juta Hong Kong.SPRM kena siasat ni,pasal apa bagi jam mahal ni..ada udang sebalik mee ke?

Sapalah bagi jam kat dia ni..tokeh jam Hong Kong atau kerajaan one Israel?
takkan tokeh buat jam bagi jam buatan Israel pulak..kalau nak promosi mesti bagi yg sendiri punya..


Ong: Jam HK$1 juta bukan saya punya
Mac 2, 10 6:26pm
Presiden MCA Datuk Seri Ong Tee Keat menafikan pemberian hadiah berupa jam tangan yang didakwa bernilai lebih HK$1 juta atau kira-kira setengah juta ringgit sebagai bersifat peribadi tetapi dihadiahkan kepadanya atas nama parti itu.

"Jam tangan itu diberikan kepada saya selaku presiden parti dan saya akan simpan sebagai momento atas nama parti juga," katanya kepada pemberita selepas sesi dialog dengan Gabungan Ikatan Persatuan Cina Malaysia di Kuala Lumpur.

Beliau berkata jam tangan yang dihadiahkan oleh seorang pembuat jam dari Hong Kong pada satu majlis di Pulau Pinang semalam tidak boleh didapati di pasaran dan mempunyai corak bercirikan keagamaan.

"Tiada rahsia mengenainya. Bagi saya, saya tetap saya dan sebab kenapa dia hadiahkan saya jam sebenarnya menurut penjelasannya kerana beliau tersentuh dengan komitmen saya dan komitmen kami (MCA) berhubung masalah Zon Bebas Pelabuhan Klang (PKFZ)," katanya.

- Bernama

No comments: